Sveiko maisto valgiaraštis

2021 05 10 - 2021 05 14

PUSRYČIAI - Trinta varškė su goji uogomis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) -  Vaisiai su grūdėta varške PIETŪS - Pilno grūdo makaronai su brokoliais PAVAKARIAI - Įvairių vaisių salotos VAKARIENĖ - Burokėlių ir fetos sūrio salotos

PUSRYČIAI - Bolivinių balandų košė su migdolais PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) -  Abrikosų ir riešutų užkandis PIETŪS - Vištiena su keptomis daržovėmis PAVAKARIAI - Sezoninės uogos su graikišku jogurtu VAKARIENĖ -  Varškės ir šilauogių apkepas

PUSRYČIAI - Dribsnių košė su riešutų sviestu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Omletas su migdolais PIETŪS - Vištienos pica PAVAKARIAI -  Keptos kriaušės su spanguolėmis VAKARIENĖ - Makaronų salotos

PUSRYČIAI - Avižinių dribsnių blyneliai PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Baltyminis kokteilis PIETŪS - Užkepta menkė su daržovėmis PAVAKARIAI - Pjaustyti vaisiai VAKARIENĖ - Daržovių troškinys su ožkos sūriu

PUSRYČIAI - Kiaušinių užkandis su daržovėmis PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Vaisiai pjaustyti PIETŪS - Meksikietiška kalakutiena PAVAKARIAI - Moliugų ir obuolių salotos VAKARIENĖ - Avokado salotos su vištiena

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.