Sveiko maisto valgiaraštis

2021 07 26 - 2021 07 30

PUSRYČIAI - Avižiniai dribnsiai PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) -Bananai PIETŪS - Vištienos gabaliukai ,šviežios daržovės PAVAKARIAI - Omleto užkandis su pomidorais VAKARIENĖ - Menkės gabaliukai su šparaginėmis pupelėmis

PUSRYČIAI - Varškės apkepas PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Vaisiai PIETŪS - Troškinys su jaunomis bulvytėmis PAVAKARIAI -  Šaltibarščiai VAKARIENĖ -  Makaronai su vištiena

PUSRYČIAI - Grikiai su sviestu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Kriaušės PIETŪS - Pilno grūdo makaronai su mėsos padažu PAVAKARIAI -  Grūdėta varškė su riešutais VAKARIENĖ -  Kiaušiniai,duona,daržovės

PUSRYČIAI - Grikiai su sviestu PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Vaisiai pjaustyti PIETŪS - Vištiena,daržovės,sūris PAVAKARIAI - Pilno grūdo sumuštinis VAKARIENĖ - Daržovių salotos,rukyta lašiša,kiaušinis

PUSRYČIAI - Avižiniai dribsniai PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Vaisiai pjaustyti PIETŪS - Vištienos salotos su pomidorais PAVAKARIAI - Trapučiai su sūdyta lašiša VAKARIENĖ - Varškės apkepas su uogomis

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.