Sveiko maisto valgiaraštis

2024 02 26 - 2023 03 01

PUSRYČIAI  -  Avižinių dribsnių ir varškės kokteilis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal)  - Varškė su goji uogomis PIETŪS - Falafeliai su lęšiais , žolelių padažas PAVAKARIAI - Varškėtukai su uogomis VAKARIENĖ -  Kalakutienos maltinukas ,batatų salotomis

PUSRYČIAI - Omleto su pievagrybiais,naminė duona PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Varškės kokteilis PIETŪS - Vištiena su perliniu kuskusu ir ridikėlių salotomis PAVAKARIAI - Virtų kiaušinių ir lašišos užkandis VAKARIENĖ - Keptas ešerys su burokėlių salotomis

PUSRYČIAI - Dribsnių košė su riešutų sviestu ir migdolais PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Varškės keptas pyragėlis PIETŪS -  Kalakutiena su šparaginėmis pupelėmis PAVAKARIAI - Bananų duona su riešutų sviestu VAKARIENĖ - Varškės apkepas su uogomis

PUSRYČIAI - Kepti kiaušiniai su šonine agurkų salotos PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Proteino kokteilis PIETŪS - Jautienos maltinukas ,grikiai ,moliūgai PAVAKARIAI - Trapučiai su humusu ir daržovių lazdelėmis VAKARIENĖ - Vištienos juostelės su daržovėmis

PUSRYČIAI -  Lašišos krepšelis su agurku salotomis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Varškės keptas pyragėlis PIETŪS -  Vištienos  maltinukas su morkų salotomis PAVAKARIAI - Varškės apkepas su riešutais VAKARIENĖ - Meksikietiškas daržovių troškinys su baltymais

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.