Sveiko maisto valgiaraštis

2022 05 30 - 2022 06 03

PUSRYČIAI  - Puri ryžių košė PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Trapučiai PIETŪS - Žuvies pudingas PAVAKARIAI - Grūdėta varškė,braškės,riešutai VAKARIENĖ - Mocarella ir pomidorų salotos

PUSRYČIAI - Tortilijų suktinukas PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) -  Varškės apkepas PIETŪS - Spageti su vištiena ir saulėje džiovintais pomidorais PAVAKARIAI -  Bananų ir migdolų kokteilis VAKARIENĖ - Grikių salotos su vištiena

PUSRYČIAI - Ryžių košė su obuoliais ir cinamonu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Varškės desertas PIETŪS - Vištiena su šviežiomis daržovėmis PAVAKARIAI -  Varškės pyragėlis su jogurtu VAKARIENĖ -  Vištienos salotos

PUSRYČIAI  - Dribsnių košė su špinatais PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Tortilija su vištiena PIETŪS - Plėšyta vištiena su pilno grūdo ryžiais PAVAKARIAI - Sezoniniai vaisiai VAKARIENĖ - Daržovių salotos su vištiena

PUSRYČIAI - Avižinių dribnsių košę su uogomis PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Baltyminis batonėlis PIETŪS - Keptas Otas, ryžiai,šviežios daržovės PAVAKARIAI - Varškės apkepas su apelsinais VAKARIENĖ - Rukytos lašišos salotos

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.