Sveiko maisto valgiaraštis

2022 01 24 - 2022 01 28

PUSRYČIAI  -  Miežinė košė su brandintu sūriu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Baltyminis kokteilis PIETŪS - Kiaulienos maltinukas su kopūstais PAVAKARIAI - Graikiškas jogurtas su apelsinais VAKARIENĖ - Valdorfo salotos su obuoliais

PUSRYČIAI - Pilno grūdo duonelė su tunu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Abrikosų ir riešutų užkandis PIETŪS - Višienos krūtinėlė su feta ir pomidorais PAVAKARIAI -  Bananų duonelė su riešutų sviestu VAKARIENĖ - Itališkos pupelių salotos

PUSRYČIAI - Grikių košė su daržovių pagaliukais PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Varškės desertas PIETŪS - Daržovių makaronai su mėsos padažu PAVAKARIAI -  Kepti obuoliai VAKARIENĖ -  Grikių blyneliai su miško grybais

PUSRYČIAI  - Dribsnių košė su uogomis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Grūdėta varškė PIETŪS -  Daržovių apkepas su agurkų salotomis PAVAKARIAI - Vaisių glotnutis VAKARIENĖ - Kiaušinių ir šviežių daržovių salotos

PUSRYČIAI - Lietiniai su špinatais ir sūriu PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Varškėtukai su uogomis PIETŪS - Kalakutienos troškinys su mangu PAVAKARIAI - Grūdėta varškė su uogomis ir riešutais VAKARIENĖ - Keptos vištienos salotos

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.