Sveiko maisto valgiaraštis

2021 03 01 - 2021 03 05

PUSRYČIAI - Dribsnių košė su špinatais ir sūriu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Vaisiai PIETŪS - Vištienos kepsneliai,traškios morkytės PAVAKARIAI - Saldžių bulvių lazdelės su jogurtiniu padažu VAKARIENĖ - Varškės pudingas su uogomis

PUSRYČIAI -Trapučiai su riešutų sviestu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Varškė su uogomis PIETŪS - Jautiena su daržovėmis PAVAKARIAI -Pilno grūdo tortilija su daržovėmis VAKARIENĖ -  Daržovių salotos

PUSRYČIAI - Granola su jogurtu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Kepti baltymai su daržovėmis PIETŪS - Užkepta kalakutiena su mocarella sūriu PAVAKARIAI - Bananų kokteilis VAKARIENĖ - Salotos su vištiena

PUSRYČIAI  -  Grūdėta varškė su kriaušėmis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Jogurtas su bananais PIETŪS - Šviežia žuvis , kepti burokėliai PAVAKARIAI - Kepti obuoliai su cinamonu VAKARIENĖ - Daržovių apkepas

PUSRYČIAI - Avokado ir juodos duonos užkandis PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Baltyminis kokteilis PIETŪS - Keptos daržovės su vištienos juostelėmis PAVAKARIAI - Vaisių asorti VAKARIENĖ - Kepto sūrio salotos

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.