Sveiko maisto valgiaraštis

2020 11 02 - 2020 11 06

PUSRYČIAI - Omletas su špinatais  PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Baltyminis kokteilis PIETŪS - Vištienos suktinukai,daržovės PAVAKARIAI - Moliugų sriuba VAKARIENĖ - Lapinės salotos su tunu

PUSRYČIAI - Dribsnių košė su obuoliais ir cinamomu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Keptas varškės sūris su agurkais PIETŪS - Jautienos maltinukai su pomidorais PAVAKARIAI - Varškės kremas VAKARIENĖ - Cezario salotos su vištiena

PUSRYČIAI - Grikiai su avokadu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Trapučiai su riešutų sviestu, bananas PIETŪS - Kalakutiena su apelsinu džemu PAVAKARIAI - Vaisiai su grūdėta varške VAKARIENĖ - Salotos su rukyta lašiša

PUSRYČIAI - Skrebutis su tunu PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Baltyminis uogų kokteilis PIETŪS - Šviežia žuvis, keptos daržovės PAVAKARIAI - Špinatų sriuba VAKARIENĖ - Varškės apkepas su uogomis

PUSRYČIAI - Trapučiai su užtepėle PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Skrebutis su avokadu PIETŪS - Vištienos kepsneliai su daržoviu troškiniu PAVAKARIAI - Jogurtas, vaisiai, riešutai VAKARIENĖ - Kepto tuno užkandis

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.