Sveiko maisto valgiaraštis

2021 10 18 - 2021 10 22

PUSRYČIAI  - Kepti kiašiniai,šoninė,pomidorai,sūris PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Bananinis baltyminis kokteilisPIETŪS - Keptos vištienos juostelės,šviežios daržovės PAVAKARIAI - Tortilija su rukyta vištiena VAKARIENĖ - Daržovių salotos kepta lašiša

PUSRYČIAI - Omletas su špinatais PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Vaisiai su jogurtu PIETŪS - Vištienos kumpeliai su šviežiomis daržovėmis PAVAKARIAI -  Grūdėta varškė su riešutais VAKARIENĖ -  Keptas varškės sūris su daržovių salotomis

PUSRYČIAI - Trapučiai su riešutų sviestu ir džiovintomis uogomis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal ) - Kriaušės PIETŪS - Bulgur kruopos su vištiena PAVAKARIAI -  Varškės pyragas su uogomis ir bananais VAKARIENĖ -  Daržovių balandėliai

PUSRYČIAI  - Grikiai su avokado juostėmis PRIEŠPIEČIAI (tik 2500kcal) - Bananinis baltyminis kokteilisPIETŪS - Kalakutienos šašlykai,avokado ir kukurūzo salotos PAVAKARIAI - Grūdėta varškė su riešutais ir granola VAKARIENĖ - Pilno grūdo makaronai su tunu

PUSRYČIAI - Vaisiai su grūdėta varške PRIEŠPIEČIAI  (tik 2500kcal) - Varškės kremas su uogomis PIETŪS - Lazanija su kalakutiena PAVAKARIAI - Bananų užkandis su riešutais VAKARIENĖ - Varškės apkepas su uogomis

Valgiaraštį paruošė Gydytoja dietologė Lina Barauskienė, valgymo įpročių koregavimo centro Valgymas.lt vadovė, Lietuvos Dietologų draugijos narė, pasitelkusi PSO (pasaulio sveikatos organizacijos) sveikos mitybos rekomendacijas.